Inte många knop...

Idag har vi verkligen inte gjort många knop. Vi har verkligen haft en slappedag hemma. Eller ja, Christofer var iväg en sväng och skulle kolla runt vad det kostar att ta bort airbagen vid passargerarsätet i bilen.
6000 kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi höll på att svimma båda två! Och den dagen man ska sätta tillbaka airbagen så kostar det 6000 kr till!!! Helt sjukt. Vi hade nämligen tänkt att flytta fram Liam i framsätet (eller iaf kunna ha det som alternativ) för att underlätta lite vid bilfärd när man kör själv. Jag börjar nämligen jobba om 1,5 vecka (Christofer ska va hemma 2 månader så det är inte riktigt dags ännu för dagis för Liam) och när vi jobbar båda två och vi jobbar varsin helg så vill vi att det ska vara så smidigt som möjligt att köra iväg med bilen med Liam. Men men han får nog sitta där bak, vi har satt upp en spegel så vi ser han iaf. Man får väl ladda upp med lite kex och frukt till han och en film och en bok så är han nog nöjd. Krisar det så får man ju helt enkelt stanna och hjälpa han med vad han nu behöver..Jaja nog med svammel om detta, det var ju inte det här jag skulle skriva egentligen...
Åter till att vi inte gjort så mycket nytta idag så har vi iaf varit ute och lekt en del trots regn(vi var inte ute i den värsta skuren), och så har jag nästan gjort klart Liams album med bilder från hans första år. Har bara en sida kvar. Sen har jag skickat in 450 bilder för framkallning (ja det är helt sjukt vad mycket bilder vi tar men jag vet att en vacker dag kommer jag, Christofer och Liam vara jättetacksamma att jag/vi tagit så många bilder.
Sen har vi nog inte gjort så mycket mer idag än att lagat mat och lite andra måsten:)
 
Pyssel pyssel:)
 
   
4 bilder från Instagram från dem 4 senaste dagarna:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Det är superdyrt... Jag skulle oxå vilja göra det men tycker pengarna räcker inte till.

Svar: Ja det är verkligen jättedyrt, men vi ska kolla runt lite så får vi se om något annat företag är billigare...
Madeleine Carlsson

2013-08-09 @ 10:54:13
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

VA?????? Kostar det så mycket!
Trodde det fanns en spärr man kunde vrida på för att "koppla bort" krockkudden?!

Svar: Ja tydligen!! Men detta var hos volvo(vi har en volvo) och dem är ju alltid dyrare men vi ska kolla runt lite vad andra företag tar. Hoppas vi kan komma ner lite i pris. För 6000 betalar vi inte..Ja det finns i vissa bilar men inte i vår. Han på volvo sa att det är tillval när man köper bilen ny men vår är begagnad och vi tänkte inte på den funktionen när vi köpte den (vi trodde inte det skulle vara så dyrt att ta bort krockkudden)
Madeleine Carlsson

2013-08-09 @ 12:01:30
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0