Jippi!!

Inatt var första natten som Liam sov HELA natten i SIN säng. Och han tillochmed somnade i sin säng igår kväll!! Hoppas nu detta blir en vana:) Jag tar inte ut något i förskott, det har man lärt sig som småbarnsförälder;) Men vi håller tummarna här hemma för att han ska sova bra på nätterna, för allas skull. Det är inte kul att se Liam trött som en trasa från det att han stiger upp tills han sover middag. Men är man vaken två tre timmar mitt i natten då är det inte konstigt att han är trött. Men eftersom det börjar närma sig dagisstart för honom så vore det bra för alla om han sov bra på natten:)
 

Bild från i förmiddags när Liam och jag var ute i sandlådan och lekte lite innan det var dags för mig att
åka till jobbet.
 

Kommentarer
Postat av: belle

Vilken underbar bild :)

2013-08-24 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0