Skalkläder

Usch vad jag tycker det är svårt att veta vad man ska köpa för kläder och ytterkläder till Liam inför dagisstarten nu i höst! Men efter mycket om och men så köpte jag faktiskt ett skalset från Kappahl (Kaxs). Jag har hört himla bra om det och så gillade jag att byxorna går upp så högt och att det är hängslen. Tittade på ett regnset från didriksson men till det var det inga hängslen så därför föll lotten (efter mycket velande) på ett regnställ från kaxs och jag känner mig faktiskt himla nöjd med det köpet. Att kappahl hade 25 % rabatt på valfri vara gjorde ju itne saken sämre heller;) Nu gäller det "bara" att vänja vår lille kille vid att ha byxor och jacka på sig. Han var inte jätteglad över kläderna när jag provade dem om man säger så;)
 
Nu ska jag göra mig irodning för strax ska jag åka upp till Grand med Erika och Arvid:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Kappahls regnkläder har tidigare fått bäst i test :)

2013-08-13 @ 12:16:33
URL: http://erelts.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0