Vardag igen!

Tyvärr är det ganska glest mellan inläggen för tillfället. Min mammaledighet är slut och i måndags började jag jobba efter att ha varit mammaledig i 16 månader. Känns både kul och spännade att vara tillbaka på jobbet men självklart känns det tomt och ovant utan Liam. 
Idag har jag varit ledig. Vi har varit en liten snabbis på bvc för att få lite tips och råd angående att inte Liam sover så bra om nätterna, efter det gick vi till lekplatsen för att träffa mammorna och barnen i mammagruppen. Det var jätteroligt att träffa alla igen tyckte både Liam och jag. Vi har ju inte hunnit med att ses så mycket under sommaren då det varit ganska svårt att få ihop nåt då alla har massa saker inplanerade:)
 
Nähe nu är det dags att hoppa i säng!
 
 
En bild på Liam och mig från Karl-oskar dagarna för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0