Vinterjacka

Jaha då man precis kännes sig ganska färdig med höstkläder till Liam så ska man börja tänka på vinterjacka. Har hört av flera att vissa storlekar i vinterjackor redan tagit slut. Så jag får väl helt enkelt ta en sväng på stan och kolla utbudet! Vinteroverall har vi faktiskt köpt, vi köpte en svart från Villervalla på Kosta Outlet. Vinterskor har vi också köpt. Dem köpte jag i våras när dem reade alla vinterskorna. Ett par goretexkängor från Viking blev det. Hoppas bara storleken är rätt nu till vintern men det tror jag faktiskt dem är. Annars får jag väl sälja dem på tradera och köpa ett par andra:)
 
Dessa jackorna tycker jag är fina.
Dem är från Lindex, kappahl, h&m och Polarn & Pyret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: belle

nr. 2 var ju skitsnygg :) köp!!

Svar: Ja den lutar det mest åt:)
Madeleine Carlsson

2013-08-23 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0