Det här med julkort!

Jag har försökt att fota Liam till årets julkort men det är i stort sett omöjligt! Han är ju inte still en sekund.. Det är alltid något på bilden som blir suddigt, är det inte handen så är det munnen eller hela han. Hoppas på fitn ljust väder imorgon så jag kan ta nya kort då:)
Jag har iallfall bestämt mig för att inte ta så allvarligt på korten. Jag vill ju gärna alltid att allt ska va på ett visst sätt, som jag tänkt ut innan men korten behöver abslolut inte var sådär perfekt uppställda, utan hellre lite mer liviliga och gärna med lite inslag av lek och bus, så som vår Liam är:)
 
 
 
 
Jag ville helst ta korten utan blixt men tyvärr var det lite för mörkt ute så korten blev suddiga och korniga..
 
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Det fotot i mitten hade blivit ett superfint julkort (där han klär granen) tycker jag :) stor han har blivit fina Liam!

2013-12-03 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0