Fredag

Idag har Liam och jag haft fullt upp. Efter att Liam fått sin förmiddagssömn hemma så åkte vi ner till stan för att äta lunch med bror/morbror Andreas.
När jag gick förbi Team sportia såg jag att dem hade 25-75% på allt i hela butiken och det var jag ju såklart tvungen att kolla in och köpte faktiskt något bra till Liam (vad visar jag imorgon).
Efter att vi även träffat mamma/mormor på stan en stund med så åkte vi till City Gross för att handla lite mat:)
 
Nu ikväll har vi bara myskväll i soffan med lite gotte och chips. (Liam somnade gott redan klockan 19 i SIN säng i SITT rum) Skönt att han börjat vänja sig vid att sova i sitt rum (nu när han väl vant sig vid det så sover han mycket bättre om nätterna, och vi med förståss)
 
 
Trött kille på stan
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Åh vilken mysig fredag. Hoppas han håller fast vid att sova bra nu. Här hemma har vi en donna som hamnat mellan 2års trots och lite avundsjuka mot lillebror så det är en kamp varje kväll/natt nu :( man blir helt slut när man inte får sova tillräckligt :/ kram.

Svar: Ja vi får hålla tummarna att sömnen håller i sig här hemma. Och att det blir bättre för er med. Jobbigt när man inte får sova och du har ju två små liv att försöka få in en bra sömn hos. Det blir säkert bättre för er snart. Avundsjukan på lillebror är väl ganska vanligt har jag förstått, men det vänjer hon sig säkert vid snart också. Kram
Madeleine Carlsson

2013-02-15 @ 22:32:39
URL: http://erelts.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0