Våren är kanske inte så långt borta ändå!?

Åh vad det varit härligt väder idag. Liam och jag har varit ute nästan hela dagen känns det som. Nej inte riktigt hela dagen. Förmiddagen spenderade vi med mammagänget och barnen lekte för fullt. Så kul nu när dem börjar "prata" och leka för fullt. Fullr rulle helt enkelt:)
Efter vi promenenarat hem från mammaträffen, åt jag lite snabblunch(Liam åt innan vi gick hem), sen packade vi in oss i bilen och åkte hem till Pernilla för en powerwalk i solen.
Efter promenaden drack vi kaffe utomhus, i solen!! Härligt.
 
Ikväll så har Chritofer och jag spånat lite på en liten tripp som vi tänkt att göra i mars. Vi har nämligen tänkt åka upp till Stockholm för att hälsa på Liams kusin med familj. Var alldeles för länge sedan vi var där, eller ja alldeles för länge sedan vi åkte iväg lite längre. 
Jag funderar även på att åka en dag tidigare än Christofer. Tänker att jag ska åka tåg till Linköping för att hälsa på en kompis som bor där. Sen tar Christofer bilen dagen efter och plockar upp Liam och mig där.
Det är bara en grej som känns lite halvjobbig. Jag har inte åkt tåg på jättelänge och vet inte hur jag ska lösa barn, vagn och packning på ett smidigt sätt. Tänker att jag inte vill lämna vagnen utom synhåll då jag kommer behöva packa i den.
Så är det någon av er läsare som har erfarenhet av att åka tåg med barn, vagn och packning? Hur gör jag smidigast??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0