Vårjacka och mössor

Jag har kikat runt ett tag efter vårjacka till Liam. Jag har köpt en vindfleece på polarn och pyret men behöver ju en vanlig jacka med. Så därför blev jag glad att jag hittade en jättefin på Ellos och så var det ju ett stort plus att man fick 40% rabatt på valfri vara med. 
Fler saker som vi behöver köpa är:
-Skor
-Regnkläder
-Gummistövlar
-Kläder i större storlekar
-Strumpor med halkskydd
 
Softshelljacka från Ellos
 
Vändbar mössa från Lindex
 
Turkos mössa med svart stjärna från najsdesign.se
 

Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Livet som nybliven mamma till tre!

Åh så fint!

Svar: Tack!:)
Madeleine Carlsson

2013-02-13 @ 22:45:06
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0