Vårnyheter

Även att det är grått ute och våren känns ganska långt borta så har jag ändå börjat kika runt lite på vårkläder till Liam. Märkte i vintras att det gällde att vara ute i god tid när man skulle köpa overall innan storlekar tog slut så antar att det är detsamma med vårjacka, skor mm. Vårjacka har jag inte hittat någon ännu (verkar inte kommit in så många ännu i butikerna)
Men däremot så kika jag runt lite på nätet idag och fastnade för dessa två härliga vårartiklar!
 
Fin ljusblå Piké från Zara
 
Snygga Adidasskor! Dessa hittade jag på Brandos.se
 
Ska kika runt lite till innan jag bestämmer mig för vad jag ska köpa till honom. Det lär ju komma in en hel del till. Och så funderar vi även på att åka till Ullared i början av Mars så där hittar vi kanske lite med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0