Måndagkväll

Ikväll har jag varit hemma hos Andreas och ätit tacos och glass. Och så har vi bara slappat i soffan och tittat på tv och pratat. Liam har haft grabbkväll hemma med Christofer och hans kompis Kalle.
Imorgon ska Evelina och jag ner på stan en sväng för att se om vi hittar någon/några presenter till en viss Christofer som snart fyller år, vet inte alls vad jag ska hitta på tyävrr.Jag som brukar vara ute i så god tid med presenter börjar känna mig lite stressad eftersom vi ska fira han redan i helgen.
 
Liam övar på att krypa, det går väl sådär på den fronten. Men övning ger färdighet :)
Han tar sig framåt men genom att hasa sig på armbågarna och skjuta ifrån med tårna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0