Trevlig dag!

Efter en natt med mycket hackig sömn så somnade jag tillsammand med Liam när han skulle sova på förmiddagen. Så när jag vaknade så kände jag mig lite mer utvilad. När jag hade vaknat så ringde Anton och frågade om jag och Liam ville följa med en runda på stan och det tackade vi inte nej till. Vi åt jättegod lunch på Coretto, och vi avslutade lunchen med en god kaka och kaffe. Efter matpausen fortsatte vi att kika i affärerna. Jag var ute efter en vit slät duk som jag vill ha till köksbordet till lite speciella tillfällen. Men hittade inte någon. Trodde att Hemtex skulle vara ett säkert kort men icke..
Kvällen spenderade jag och Liam hemma hos Andreas och Emma. Vi åt god mat, tittade på allt nytt dem handlat till lägenheten och hade det himla trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0