Höstgarderoben

Jag har börjat uppdatera Liams höstgarderob lite smått! Även att det fortfarande är sommar så är det faktisskt inte allt för länge tills det är höst. Det är mycket som behövs till vår lille pojk som inte är så liten längre. Idag var jag på stan med mamma och Andreas och då köpte jag lite smått och gott till Liam.
 
Letade efter en väst till Liam i våras men då hittade jag ingen så när jag såg denna på Lindex så kunde jag inte låta bli:)
 
Dessa hittade jag på ta 3 betala för 2 på Lindex. Långärmade kommer ju behövas i höst!
 
Dessa gummistövlarna beställde jag på nätet häromdagen, det gäller att passa på
när det är halva priset;)
 
 Den här fina t-shirten fick Liam av mormor idag:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Så fina kläder han har fått!

Älskar västen högst upp!

Svar: Ja visst är västen fin! Jag kunde verkligen inte låta bli;)
Madeleine Carlsson

2013-07-30 @ 10:25:05
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0