Helt slut!

Sitter i soffan nu och jag är HELT slut! Liam har haft feber idag (bara feber, inget annat så vi vet inte riktigt vad det är, kanske tänder) så vi fick börja dagen med att ställa in mammaträffen som vi skulle haft hemma hos oss.
Liam är inget fan av att sova på dagen, och trots febern och att han var hängig så har vi bara fått honom till att sova en timme på hela dagen, så det har varit ganska(mycket) pipigt och gnälligt här hemma. 
Så det har varit en lugn dag med mycket mys i soffan då vi läst bok, lekt på golvet, myst i famnen och tittat lite på tecknat. Liam såg en katt på tv och då säger han "att" Söte pojk! :) Han snappar visst upp mer än vad man tror.
Ikväll så har Linnea och jag varit och tränat på idrottskliniken, Pump/core tränade vi och nu är jag verkligen helt slut i kroppen så antagligen lär jag ha träningsvärken from hell imon....
 
Jag skulle behöva köpa mig ett nytt träningslinne och ett par 3/4 byxor som jag kan träna i.
Något i den här stilen skulle jag kunna tänka mig:)
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Lilla Liam! Hoppas han piggar på sig snart. Härligt att du kommit igång med träning :) Kolla HM, de har bra och billiga träningskläder. Puss!!

2013-06-27 @ 11:35:29
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0