Ny sufflett

När vi har så här fint väder så har jag inte haft varken tid eller lust att sätta mig vid datorn så därför har det varit ganska tyst här på bloggen dem senaste dagarna. 
Häromdagen när jag var iväg för att fixa några ärenden så svängde jag in på Babyproffsen för att kika på en ny sufflett till vår vagn. Och det slutade med att jag gick därifrån med en knallröd sufflett!
Nu har jag monterat den på vagnen och jag är supernöjd! Den svarta vi hade innan hade blivit så solblekt plus att jag tyckte det blev ganska varmt i vagen så jag hoppas att denna röda ska göra det något svalare i vagnen :)
 
 
 
 
 
Nu ska vi göra oss iordning för grillkväll hemma hos Evelina och Robban! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0