Sommarfräscht

Jag fastnade för en jättefin strandväska häromdagen när jag var på stan. Men köpte inte då men kunde inte riktigt släppa den så jag hittade den på nätet istället och beställde den där och fick den nöstan 100 kr billigare än vad den kostade i butik.
Jag är i väldigt stort behov av ny bikini men har inte hittat någon som jag fastnat för ännu tyvärr men idag mär Linnea var här så sa hon att det fanns en fin bikini på intersport så den ska jag kika in nästa gång jag är där.
Jag har även hittat ett par jättefina sommarskor som jag också skulle vilja ha , men dem ska jag nog avakta med ett tag. Jag har ju ett par svarta ballerina som jag trivs bra med men känner att jag skulle behöva ett par sommarskor som passar till mina marinblå t-shirtar och linnen som jag köpt. 
 
Min nya strandväska som jag köpt på sportamore!
 
 
Den här bikinin ska jag spana in nästa gång jag är på Intersport. Vet inte vilken färg jag heslt vill ha..
Vilken tycker ni är finast till mig??
 
Dem här fina sommarskorna skulle gärna få flytta hem till mig! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0