Nytt till Liam sommargarderob

För några veckor sedan köpte jag den här fina t-shirten till Liam.
På Åhlens hittade jag den. Dem har många fina t-shirtar där tycker jag.
Det är verkligen kul att handla vår och sommarplagg till Liam! Finns ju så många söta, tuffa och fina t-shirtar!
Vi har köpt en del vår och sommarplagg till Liam men fortfarande finns det en hel del kvar som behöver handlas.
 
Detta behöver Liam till våren/sommaren:
 
Bodys, både långärmade och kortärmade (tror kanske man mest kommer använda "vanliga" t-shirts och tröjor när han kan gå men några bodys känner jag nog ändå att jag vill ha då jag tycker det är ganska praktiskt!?)
Fler t-shirts både med kort ärm, men även med lång ärm.
Någon "finare" kofta eller tröja. 
Jeans
Shorts (både "fin" shorts och "mys" shorts
Pyjamas med korta ben och ärmar
sandaler
solhatt
badshorts
badrock (kan vara mysigt och praktiskt vid poolen och stranden)
 
Ja det är en hel del som behövs, så därför tycker jag det är skönt att redan nu börja fundera på vad vi vill köpa och även köpa en del så det inte blir alltför mycket utgifter på en gång!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0