Så nöjd!

Som ni ser så har bloggen ändrat utseende lite grann. Eftersom jag inte är så haj på det här med bloggdesign och koder hit och dit så har finaste Mikaela hjälpt mig med detta!
Jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Nu känns bloggen mer jag! :)
 
Idag har Liam och jag varit nere på stan en sväng och fikat på Askelyckan med två jobbarkompisar.
Liam sov i vagnen tills vi kom in på fiket, så yrvaket undrade han var han hamnat och var därmed inte speciellt glad av att va på fiket. Men efter lite flirtande och bus från Sofia så blev han efter en stund på bättre humör :)
Shoppade även ett par supercoola jeansshorts till Liam som han kan ha i sommar. Visar dem för er vid ett senare tillfälle.
Nähe nu är det läggdags här hemma!
 
Hittade denna fina bild hos Bestkids.se som jag funderar på att beställa.
Den hade gjort sig fin i en vit ram i vårt vardagsrum.

Kommentarer
Postat av: Zarah - manma till två och matte till mops

Hon är så duktig! Det vart superfint :)
Fin blogg i övrigt också :)

Kram

Svar: Ja Mikaela är verkligen duktig!Tack! :)
Madeleine Carlsson

2013-03-12 @ 06:29:50
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0