Soool

Jag vet att det kan bli lite tjatigt att höra att solen är här, men gud så härligt det är!! Denna vintern har vi verkligen inte varit bortskämda med sol så. Därför njuter man lite extra nu när säloen äntligen hittat hit! Liam sover just nu så då har jag passat på att sitta ute på baksidan i solen en stund. Med bara jacka och en filt om benen så var det riktigt skönt. Klockan är ju inte så mycket ännu så det blir nog ännu varmare framåt dagen.
Åhh härliga sol vad du är välkommen!! :)
 
 
 
 
 
Köpte dem här fina blommorna häromdagen. Härliga vårfärger fick det bli!:)

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

ÅÅ SÅ MYSIGT!! Tänk när vi satt så jämte varandra förra våren. Här är det snö på vår baksida men jag ska nog sätta mig i en stol där sen ändå och lapa lite sol. På med solskyddsfaktorn i fejjan bara för nu är den faarlig. Ses ikväll! Puss!

Svar: Ja jag satt och tänkte på det innan, att det känns lite konstigt att det är någon annan som bor jämte oss nu:/ Ja man får passa på att va ute nu när det är sol, härligt!:)
Ses ikväll! Puss
Madeleine Carlsson

2013-03-03 @ 10:40:33
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Emelie Petersson

Åh, det är så härligt att solen äntligen tittar fram. Super fina bilder du har lagt ut och gerberan du köpt ät så söt!

2013-03-04 @ 11:15:38
URL: http://syrum.blogg.se/
Postat av: Coquina

Härligt med sol =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna kökssaker från Tina Nordström =)

2013-03-06 @ 00:11:42
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0