Velar

Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilka skor jag ska beställa till Liam. Jag har hittat två par som jag verkligen gillar. 
 
Svarta skinnskor från Kavat. Finns hos Ellos för 550 kr (jag har rabatt där så jag får dem lite billigare)
 
Vita skinnskor från Adidas. Finns hos Brandos för 350 kr.
 
 

Jag tänker att Kavatskorna kanske ger lite mer stöd (eftersom Liam inte kan gå ännu så kommer han ju lära sig gå med skorna eller precis har lärt sig gå..) och då blir lite enklare att gå i. Jag har hört att Kavatskorna ska vara lite nättare och lättare just för att dem ska vara enkla att gå i. 
Adidasskorna gillar jag verkligen med, tycker det ser så "tufft" ut på en liten pojk med adidasskor. Dem här är ju vita med turkosa/blå ränder vilket jag tycker känns mer somrigt än vad kavatskorna gör.
Liam har en svart jacka med turkosa detaljer så båda skorna passar bra till hans jacka.
 
Ja jag får väl helt enkelt fundera lite men vill ni så får ni gärna säga något klokt ord om skor till små barn eller vilket par ni tycker är finast av dem här två:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Båda var jättefina, men jag hade kört med kavaten, och adidasen som till nästa sommar. De blir väldigt skitiga nu i början när de både går och kryper i ex gräs eller sandlådan med skor :) visa gärna vad du valde sen :)

Svar: Ja det lutar åt kavatskorna nu:) Även att adidasskorna är väldigt fina så kan jag hålla med dig om att dem svarta är mer praktiska.
Madeleine Carlsson

2013-03-09 @ 14:03:13
URL: http://erelts.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Tror Kavat skon blir bättre denna sommaren. Adidas skon tror jag att han kommer att snubbla på eftersom han inte kan gå riktigt ännu;)

Svar: Ja jag ska beställa kavatskorna idag!:) Jag tror att dem kommer bli toppen:)
Madeleine Carlsson

2013-03-09 @ 23:24:27
Postat av: Mikaela

Jag har köpt Adidas skor till Filippa och Kavat Sandaler. Så fiiiina. KRAM!

Svar: Ja både Kavat och Adidas har ju jättefina skor! :) Kram
Madeleine Carlsson

2013-03-10 @ 21:38:59
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se
Postat av: ellenojag

Vi har kört just den Adidas modellen till Ellen sen hon var pytteliten, hennes första var i storlek 19 tror jag, och sen har hon haft ett par i alla storlekar, har 25 & 26orna hemma nu!! De är verkligen bra, och lätta att gå i och tycker de ger bra stöd också! Ellen lärde sig gå i sina <3

2013-03-12 @ 22:02:50
URL: http://ellenojag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0