En bra dag!

Idag har vi verkligen en jättebra dag! Fint och varmt väder, en sväng på stan med mamma och Emma, lunch med bror, bad i poolen här hemma, fikamys på vår baksida med Liams farmor, farfar och farbor OCH så har Liam tagit sina tre första steg. Snacka om stolt och lycklig mamma!!! Hihi :)
Liam är väldigt försiktigt och släpper absolut inte taget om min hand/finger när vi går och skulle jag försöka släppa så sätter han sig ner. MEN idag så stod han ute i gräset och titta på grannens pojkar när dem lekte i sandlådan, då släppte jag honom och han stod kvar sen tittade han på mig och tog tre steg för att komma til mig! :) Så sjukt härlig känsla när han gjrode det:)
 
Första doppet i poolen
för i år!

Kommentarer
Postat av: Madde- mamma till Olle

Näe, har ni pool? Herregud så skönt! Och vad underbart att han tagit sina första steg, måste vara en underbar känsla!! <3

Svar: Ja vi bor i en bostadsrättsförening som har pool:) Ja snacka om att man kände sig stolt och superlycklig när han tog sina första steg, det har inte blivit några mer efter det. Han blir ganska rädd när man släpper så han sätter sig ner. Att han stod kvar denna gången och sen gick till mig berodde nog på att han hade full fokus på alla barnen som sprang runt och lekte vid lekplatsen:)
Madeleine Carlsson

2013-05-21 @ 13:27:24
URL: http://ettlivsomm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0