Lördag

Idag har vi faktiskt inte gjort alltför många knop, då vår lille kille sovit väldigt oroligt inatt och hostat och snörvlat en hel del så blev det inte alltför många timmars sömn inatt. 
Så idag har vi mest bara varit hemma och donat lite. Jag har pysslat lite med Liam album, varit en sväng hos Liams farmor och farfar och fikat och tvättat bilarna och så har vi övat Liam på att gå, han gick nämligen 10 steg igår!! Sjukt härlig kännlsa när han gjorde det:) 
 
Igår kväll när Christofer kom hem så överraskade han mig med att ha ordnat barnvakt åt Liam och bokat bord på restaurang! Snacka om att jag blev överraskad och glad. Minns knappt sist vi var ute och åt bara vi två. jättemysigt hade vi det och maten var helt super!
 
Maten jag åt på Aptit igår, jättegott!  :)
 
Pyssel, pyssel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0