Tiden räcker inte till...

Nu är vi där igen...långt mellan inläggen.. Det finns verkligen ingen tid över för tillfället att sätta sig med datorn och skriva ett inlägg. Jag vill inte skriva bara för att och bara skriva ner något i all hast. Så jag skriver när tiden finns helt enkelt:)
Senaste tiden har bestått av en hel del ettårskalas eftersom alla barnen i mammagruppen är födda nästan samtidigt:) Och så har ju vädret varit helt underbart så dagarna har vi oftast spenderat utomhus med trevliga grannar. Igår var jag iväg på en liten tjejkväll, supertrevligt! Idag har vi städat förrådet, så himla skönt att det är gjort nu, vi har skjutit på det lite för länge. Hittade faktiskt en hel del gamla böcker och leksaker som jag ahde när jag var liten som Liam nu kan använda. Kul att det kommer till användning igen,
 
Här kommer lite instagrambilder från senaste tiden!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0