Lediga måndag och tisdag

Denna veckan började med två stycken lediga dagar! Och dem här två dagarna har varit fullproppade med saker (som alltid när man är ledig). Igår städade jag badrummet, tvättade, träffade två mammor och barn från mammagruppen och på kvällen hälsade vi på några vänner och deras barn. Blev massor med lek, hockey och glass:)
Idag har jag fortsatt att städa resten av lägenheten, varit på Grand Samarkand för att för att hitta något att ha på mig på personalfesten på lördag. Efter samarkand så fick vi skynda oss hem(tog visst längre tid där än vad jag räknat med) för att sätta fart med maten och kladdkakebak. Erika, Jon och lille Arvid skulle nämligen komma på besök. Tyvärr stannade dem inte så länge eftersom inte Erika mådde helt hundra...
Imorgon är det dags för jobb och förskola igen. Liam tycker det är himla roligt på förskolan nu så det är skönt! Man märker på honom att han tycker det är roligt att komma dit och när vi hämtar honom så har han svårt att slita sig från det han håller på med:)
 
Kvällsbus i sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0