Måndag!

Usch vilken natt vi haft. Liam har sovit jättedåligt så hela familjen var trötta idag när vi vaknade. Christofer åkte iväg till jobbet och Liam och jag mös lite i soffan i morse. Vi har även hunnit med att tvätta en maskin tvätt, städa lite och såklaert lekt lite också:)
Just nu sover Liam. Han brukar inte sova såhär tidigt men han var jättetrött (somnade sent igår och sovit dåligt inatt).
Tanken är att vi ska åka och hälsa på en kompis och hennes barn idag så jag hoppas Liam är pigg när han vaknar, så att inte tröttheten berodde på att han håller på att bli sjuk!
Nu ska jag passa på att dona lite här hemma!

Förresten jag ahr ju inte visat våra nya kuddar till soffan!! Vad tycks?:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0