Vab och nytt ljusfat

Denna vekan har Liam haft feber, hög feber i flera dagar. Så jag har fått vara hemma med honom, han har sovit en hel del så jag har hunnit dona lite här hemma men när han varit vaken så har han velat ha närhet så det har blivit mycket mys i soffan. Jag har till och med tappat räkningen på hur många gånger vi har sett Nicke Nyfiken!
Men idag har han varit lite bättre iallafall. Febern hade gått ner lite men han är långt ifrån pigg. Hoppas att han är piggare imorogon.
 
När jag var på samarkand i början på veckan så hade Village fått in ett himla fint fat i koppar. Jag fastnade för det direkt. Koppar är ju supersnyggt och jag behövde ett nytt ljusfat till vårt soffbord:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0