Beslutsångest

Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilka höst/vinterkängor jag ska köpa till Liam. Ett par i Goretex har jag redan köpt till han men jag vill ha ett par lite nättare och "finare" kängor till honom också. Känns kanske lite onödigt varmt och klumpigt att åka och handla/gå på stan osv i goretexkängorna. Men självklart är det jättekallt så är ju goretex det bästa eftersom de är rejält fodrade och vattentäta. Dem lite nättare kängorna tänker jag att han ska kunna börja använda ganska snart då det är ganska kyligt på morgnarna och kvällarna.

De jag velar mellan är iallafall dessa. Jag blir jätteglad om ni säger vilka/vilken ni tycker är snyggast och om ni har erfarenhet av någon om den är bra/dålig..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Shit vad många du hade att välja på! :P Jag gilla dem ljusa :)

Svar: Haha ja jag vet! Och jag har verkligen beslutsångest kan jag lova. Ja dem ljusa var dem jag fastnade först för;)
Madeleine Carlsson

2013-09-24 @ 21:37:25
Postat av: belle

Jag gillar de översta med kardborrband :)

2013-09-25 @ 10:07:26
Postat av: Amanda

De tre sista var ju helt fantastiska!:-)

Svar: Ja visst är dem! Och jag har verkligen beslutsångest så jag har beställt hem tre par så får vi se vilka det blir:)
Madeleine Carlsson

2013-09-26 @ 13:34:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0