Helgen

Ja nu är helgen snart lver och herregud så fort en helg går. Man hinner knappt blinka innan det är måndag igen.
Vi har haft både fullt upp och lugnt i helgen. Igår var först Krille iväg med en kompis och när han kom hem så åkte jag iväg för att gå en sväng med Amanda på stan och uträtta några ärenden och såklart lite fika med. Liam hade feber igår efter 1,5 års sprutan så därför åkte jag och Christofer om varandra:)
På stan köpte jag ett par tunna fingervantar till Liam och ett par lite tjockare i fleece. Köpte även en välbehövlig familjealmenacka, måste ju har koll på allt nu när Christofer börjar jobba igen och Liam ska börja på dagis.
På tal om dagis så har Christofer fått nytt jobb som han börjar redan denna vecka nu som kommer, så jag ska vara ledig lite från jobbet och skola in Liam på dagis. Så det blev inskolning en vecka tidigare än vad vi tänkt men det spelar inte så stor roll. Jag är "bara" lite nervös över hur det kommer gå, men jag tror och hoppas att Liam (och jag) kommer klara detta galant!
Bara han blir kvitt sin feber! Han har haft feber i tre dagar nu och inskolningen börjar på tisdag så vi håller tummarna att han är frisk tills dess.
Idag har jag namnat de flesta av Liams kläder. Lag ihop en hög med kläder som ska ligga på förskolan.
Sen så har jag och Liam bakat några kakor också som vi åt med Liams farmor och farfar och Evelina och Robban som kom och hälsade på.
 
En bild från instagram! 
Liam hjälper till med bakningen:)
 
Nya kaffemuggen från Åhlens:)

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Men hallå, har han fått nytt jobb?? Berätta!! Fasen, Krille skulle ju säga nåt om det när ni var här men det glömdes nog av. Fan va skoj! Gratta han från oss!! Puss!

2013-09-29 @ 20:48:44
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0