Kort

Ikväll har vi verkligen haft en slappekväll. Jag jobbade till 19 och när jag kom hem så åt vi lite sen har vi bara slappat i soffan och tittat på fotbollen bland annat. Jag har sorterat lite bland mina kort på datorn och ska snart skicka inte för lite framkallning igen! Så det inte blir en sån jättehög som sist. När jag inte hade framkallat på länge. Jag fastnade dock i mappen 2012. Året då Liam föddes:) Tittade på massa bilder när han var riktigt ltien. Och herregud vad tiden går fort alltså! Och så mycket som har hänt sedan Liam föddes. Allt han lärt sig och så stor han blivit:)
Jag är glad att vi har tagit så mycket kort som vi gjort ändå.
Det är ju så himla kul att ha och kunna titta tillbaka på!
 
På BB
 
Sånna här bilder har jag många! Liam sov nästan alltid med armen för ögonen när han var riktigt liten.
 
 
 
 
 
 
Busunge;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0