Lediga måndag!

Idag har jag och Christofer (och Liam) städat vår garderob. Slängde en hel del som var urtvättat och nopprigt. SÅ himla skönt att få ordning på garderoben.
Var en liten snabbis på Grand i eftermiddag. Var själv med Liam där och det är som ett helt träningspass att gå och shoppa med han nu. Antingen sliter han ner kläder från galgarna eller så är han arg för att han måste sitta i vagnen. Så kort sagt så var jag helt svettig när jag kom ut därifrån..
Dagens mission var att köpa ett par mysbrallor till Liam. För idag visade det sig att tre par (alla hans par) mysbyxor var för korta!! Han växer så det knakar vår lille(stora) grabb!
Köpte två par mysisar från Kappahl. Ett par svarta och ett par mörkblå:)
Hittade även lite fint på H&M till honom som jag också köpte, men det visar jag imorgon för nu ska jag hoppa ner i sängen till mina pojkar. (Liam vägrade somna ikväll så det slutade med att han somnade i vår säng kl 10!!! Och där får han ligga nu resten av natten. Han som brukar vara så duktig och somna i sin säng. Han tillochmed nickar snällt och går självmant till sin säng när vi frågar om han vill sova.
Jag köpte även en fin tröja till mig på MQ men den visar jag också vid ett senare tillfälle.
 
Dem här plaggen skulle också få flytta in i min garderoben. (Helt plötsligt så kändes garderoben ganska tom efter dagens städning)
 
Blått och vitt är ju så fint ihop!
(Jackan, tröjan och toppen är från MQ, jeansen från H&M)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0