Min lördag..

Idag har jag jobbat hela dagen. När jag slutade kl 19 åkte jag hem till Christofers föräldrar för där var Krille och Liam och tittade på hockey. Nu är vi nyss hemkomna och strax är det dags att hoppa i säng så man är pigg imorgon:)
 
Om bara några veckor så är det dags för Liam att bli inskolad på dagis. Och jag har en hel del att ordna innan dess. Bland annat så måste jag namna alla hans kläder, beställa nappar med hans namn på, leta upp ett fint kort på han som han kan ha på sin plats på dagis.
På måndag är jag ledig så då ska jag börja namna hans kläder iallafall. Känns som det tar en stund ändå att göra det!
 
En bild från Instagram
från i morse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0