Det här med ny säng!

NU har vi äntligen tagit ett beslut! Vi har velat fram och tillbaka ett tag nu ifall vi ska köpa ny säng till Liam. Och nu har vi bestämt oss för att köpa en juniorsäng. En svart i trä fråm IKEA. Vi tror det kommer bli kanon, eller vi hoppas på det iallafall.
Som det är nu så sover han jättedåligt i sin säng. VI får inte honom till att somna i den. Han somnar i vår säng sen bär vi över honom till hans i hans rum. Han sover där några timmar för att sedan vakna och ropa efter oss och att han vill ha välling(!!).
De få gånger vi lyckats få honom att somna i sin säng (går att räkna på en hand), så har han sovit hela natten! Alltså har han inte velat ha välling de gångerna. Så nu ger vi upp spjälsängen och köper en juniorsäng till honom. Så att vi kan ligga jämte honom när han ska somna för natten. Hoppas hoppas det går bra!!
(Vi kommer lägga madrassen från spjälsängen och kuddar nedanför i början ifall han ramlar ner)
 
Mygga junipsäng från IKEA
 

Får man ny säng så måste man ju få nya påslakan också!
De här väljer jag mellan:
 
 
 
 
 
 
Svårt val! Alla är fina och alla är från Ellos!
 
Flera kuddar i olika storlekar och mösnster vill jag köpa till honom också. Tänker mig att man kan bulla upp en massa kuddar mot väggen så att man nästan får en mysig soffa som man kan sitta i och läsa bok osv.
 
De här har jag tittat på:
 
 
 
 
Den här vet jag någon som skulle bli glad för. Tyvärr är den nte rätt blåa färg. Men kanske hittar någon annan med traktor på:)
 
 
I sängen har jag redan dessa:
 
Denna kudde från Zara Home har jag också fast i kvadratisk.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0