Härliga helg

Vilken härlig helg vi haft! Vi har faktiskt hunnit med en hel del. Träffat vänner, ätit på restaurang bara jag och Christofer, handlat nya blommor till hemmet(väldigt välbehövligt), varit ute i snön och bara myst hemma. Härligt, härligt har det varit iallafall!
 
Matat fåglarna ute i snön
 
 <3
 
Köpte lite nya snittblommor från blomsterlandet idag.
 
 
 
 
Imorgon ska den yngsta i familjen klippa sig för första gången hos en frisör! Detta kan bli mycket spännade. Antingen går det jättebra och han tycker det är spännande eller går det inte alls bra, att dem inte får röra honom... Ja vi får se hur det går! Jag håller tummarna att det går bra för han är verkligen långhårig nu.
 
Nu ska jag göra mig iordning för sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0