Långhelg!

Fredag imorgon och jag är fakiskt ledig! Jag är ju aldrig ledig fredagar men eftersom jag jobbat på min lediga dag tidigare i veckan så blevjag ledig imorgon istället. Christofer är ju ledig i några dagar till så det ska bli härligt med några lediga dagar tillsammans med min lilla familj! 
Vi har flera grejer på agendan dem här lediga dagarna, ärenden måste uträttas på stan/samarkand, en Ikea tripp har vi planerat in, kalas för min kusin och så ska vi försöka hinna med lite annat smått och gott:)
 
Julen är iallafall utstädad hemma hos oss. Igår närmare bestämt fick den åka ut. Jag gillar verkligen att sätta upp alla ljusstakar och julsaker vid första advent, det är mysigt med stjärnor i fönstrerna, gran och några tomtar.
Men så fort julen är förbi så vill jag plocka bort julsakerna illa kvickt, och istället göra det lite vårigt med tulpaner och våriga färgrer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0